fotolijn

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/ug110740/domains/scoutingbruinisse.nl/public_html/modules/mod_jf_mobilemenu/helper.php on line 79

Sponsors

Een scoutinggroep kent een uitgebreid scala van activiteiten. Niet alleen lokale opkomsten maar ook regionaal en landelijk. Naast de wekelijks opkomsten worden er voor onze scouts ook veel tochten en weekenden georganiseerd.

Voor al deze activiteiten hebben we heel veel spel- en kampeermateriaal in huis dat regelmatig onderhoud cq. vernieuwing nodig heeft.

Om de programma’s te kunnen draaien hebben we ook een clubhuis nodig dat jaarlijks een flinke bom duiten kost aan licht, verwarming, onderhoud enz.

We zijn de volgende bedrijven en instanties zeer erkentelijk voor hun steun aan onze groep:

Gemeente Schouwen Duiveland
Foto gezicht
Gemeente Schouwen-Duiveland
Meeuwsen Caravans
Duivelands Meubelhuis
Foto gezicht
Duivelands Meubelhuis
Dorpsraad Bruinisse
Jachthaven Bruinisse

Wil u ons ook steunen? Neem contact op via het contactformulier of stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .